Sunday, June 13, 2010

three

wake up in the morning lepas denga nenek bising suruh bgn haha :)
tadi pegi pasar minggu

jalan jalan.
tengok orang. then berhenti nak beli buah

dengar makcik tu sembang dengan lagi sorang makcik

makcik 1 : laaa ingatkan sape tadi
makcik 2 : *gelak gelak. aku nak cepat tadi, tak sempat pakai tudung

aku tergamam. pandang adik aku, tnye dia
'denga tak tadi'?

adik aku angguk.

pasar minggu tu baru je bukak. orang pun tak ramai lagi. ape yang tk sempatnye pun
aku tk tau lah. macam pasar minggu tu nak lari jee. haih
makcik makcik


jalan jalan lagi
nampak dua pakcik tengah bersembang
sorang berdiri, sorang duduk atas motor

pakcik 1: tu la, ko tadi aku. blablabla
pakcik 2 : *dengar je

tiba tiba

pakcik 1 : eh mana bini aku ni? hilang dah. haih
cepat beno hilangnya.
pakcik 2 : *gelak

dah pakcik tu seronok beno menyembang, mana la nak perasan si bini tu pergi mana,
kan?

kesimpulannya, macam macam ragam manusia kan.
and kebanyakkannya memang pelik. haha

pelik tapi benar :)

No comments: